Re: Ik ben nog wakker/ik sta op
hey, dat is geen 0:00!
You are not logged in. Please login or register.
hey, dat is geen 0:00!
ja ik ben stout geweest gisteren ![]()
Gisteravond half 6 mijn bed ingekropen, net 11 uur opgestaan. 17,5 uur! :')
damn..zo lang kan ik echt nooit slapen! Ook niet als ik een nacht heb doorgetrokken en 34 uur wakker ben ofzo
de 12 uur haal ik ook wel eens, als ik echt naar de klote was, zoals na een fetival ofzo. Maar volgens mij word je half hersendood al je 17,5 uur slaapt.
En ook half hersendood als je een maand lang aan 1 stuk zuipt.. dan blijft er niet veel hersenactiviteit over ![]()
Net gegeten en ik denk dat ik nu even een avond dutje ga doen :') En dan zie ik wel hoe laat ik weer opsta.
Net om 8 uur dus :') 17,5 uur geslapen, 6 uur wakker geweest en weer 12 uur geslapen. 29,5 van de 35,5 uur in mijn nest gelegen :') Maar daardoor wel weinig gedronken de laatste dagen.
ik ben er net uit, lag er om 3 uur in
Net om 8 uur dus :') 17,5 uur geslapen, 6 uur wakker geweest en weer 12 uur geslapen. 29,5 van de 35,5 uur in mijn nest gelegen :') Maar daardoor wel weinig gedronken de laatste dagen.
je lichaam zal t wel nodig hebben gehad.
pff...om 4 uur al op. Nu net weer thuis. Misschien zo maar even verder slapen.
ik wilde weer een krantenwijk grapje maken, maar ik besefte me net op tijd dat ik dat een paar maanden terug ook al deed.
Vanochtend om kwart over 8 aan het ontbijt, en inmiddels weer 2 uur scriptie kloppen.
Net uit mijn bed gekomen, nadat ik in een coma heb gelegen.
door deze post ontdoe ik het palindroom van 888 posts in dit topic
Net uit mijn bed gekomen, nadat ik in een coma heb gelegen.
Heb je mijn 17,5 uur verbeterd? ![]()
Toen niet, maar er waren tijden dat ik ook makkelijk 18uur op mijn bed kon liggen.
Alweer een half uur op, ruim voor half 8 was ik wakker. Ik snap er niks van! In het weekend altijd supervroeg wakker ..
Ik moet eigenlijk ook naar bed nu, want ik zit hier nu wel Kanon te tanken uit de fles als een malle maar ik heb geen zin om pas weer om 21 uur vanavond wakker te worden of zo, want ik wil nog op stap gaan.
Ik ga niet op stap, ik ga op zwem !
Flipper
Posts [ 876 to 895 of 895 ]