Re: Post hier coole plaatjes/sites/filmpjes e.d.

voor gevorderden
Ik ben tegenstrijd, jij bent tegenstrijd, wij zijn tegenstrijd...
You are not logged in. Please login or register.

voor gevorderden
Maar waarom ondersteboven?
omdat t voor gevorderden is natuurlijk!
Ach natuurlijk! Stom van me.
al bijna vergeten, toen het zo sneeuwde midden in de nacht voelde ik de urge om een sneeuwengel midden op straat te maken.
Zie hier het resultaat ![]()

Ik wilde dat doen in de duinen in Denemarken.. maar de sneeuw bleek een beetje te diep. KOUD!
haha dan kan je er heel diep in springen!
Dat is het leukste van sneeuw, er in springen
Als je 7 bent is dat leuk ja
Het leukste aan sneeuw vind ik als ie verdwenen is.
Als je 7 bent is dat leuk ja
helemaal mee eens!
WO2 in Facebook style ![]()

haha nice, vooral die laatste post van Amerika. What did you do with all the juice??
HEERLIJK.
Nice gedaan!
haha nice, vooral die laatste post van Amerika. What did you do with all the juice??
Ik snap het even niet. Maar Face book en twitter en al die kiddie dingetjes hou ik me sowieso niet mee bezig. Ik zou niet eens weten wat het is. Boeit me ook niet.
kung_fu wrote:haha nice, vooral die laatste post van Amerika. What did you do with all the juice??
Ik snap het even niet.
Bedenk even wat er gebeurde in de tweede wereldoorlog en zeg eens paar keer juice hardop in het Engels.
:') Ik snap um.
harde shit: http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o
Nice! altijd mooi, dat soort films.
idd, ik las dat die gast ook een lts baantje had voordat hij pro werd. Ws omdat hij nooit naar school ging maar een beetje ging fietsen, een soort van Nito, alleen dan heeft hij dat met blowen en zuipen.
Lastig om een blow en zuip prof te worden.
harde shit
Damn, die fiets moet toch wel sterke velgen hebben. Maar wat lijkt het me te gek om dat te kunnen. In de zomer lekker showen en patsen als een malle, indruk maken op de chicks. Dat de chicks denken; "tssss, tjonge jonge wat een opscheppertje!" :')
chennie wrote:harde shit
Dat de chicks denken; "tssss, tjonge jonge wat een opscheppertje!, maar toch zou ik graag naast hem wakker willen worden" :')
Je weet wat je te doen staat. Trappen als een malle, SS stijl !
Die backflip (nja, eigenlijk is het een flair) tegen die boom is echt vet!
Heb geen single speed mtb en m'n zadel staat te hoog, maar erg leuk allemaal.
heftige stuns
Posts [ 3,451 to 3,475 of 3,623 ]