Re: In welke staat verkeer jij?
Te kort geslapen, te veel gezopen
You are not logged in. Please login or register.
Te kort geslapen, te veel gezopen
Te lang geslapen en geen druppel op
Een stiekeme venijnige kater, terwijk ik niet eens overdreven veel gedronken heb. Bummer.
moe, 500 km gereden.
wat moet je dan ook helemaal in Friesland?
ot: staat van blijdschap, deadlines zitter er weer op, ik mag naar bed ![]()
Aangezien ik gisteren een vrouwtje heb aangeraakt (met 2 handen nog wel!!!), een echte, een met 2 borsten, zo een die beweegt en met de ogen knippert en kan praten en zo, een die niet met lucht gevuld is kan mijn dag niet meer stuk. ![]()
UNA! Wat maak je me nou! Een echte? Zonder piemel?
Het was vast familie van hem
en dan nog wel aanraken! Wat een luxe!
Tja, je hebt het of je hebt het niet he ![]()
Player
Ik geniet van mn laatste twee weken vakantie voordat ik het burger leven in ga.
relaxed.. ik wil ook vrij!
ik ben wel onzettend moe. Om de een of andere reden word ik elke dag heel vroeg wakker.
Dat ken ik... op een werkdag moet ik om half 8 op, en daar loop ik iedere dag mee te worstelen. In het weekend komt echter vaak voor dat ik om 7 uur naast mn bed sta! Vreemd....
Waarschijnlijk omdat ik ga slapen met de gedachte wat ik allemaal nog ga doen de volgende dag. Niet perse vervelende dingen. State of mind wellicht.
net wakker staat
Moe.
Ik ga zo ook lekker slapen
Moe.
Ik ga zo ook lekker slapen
Ik ben fucking pissig! De komende paar weken moet ik besteden aan het afmaken van mn scriptie en het voorbereiden van mn verdediging, die is 7 april. Krijg ik zojuist te horen dat iedereen van mn werk zaterdag de 20e moet overwerken, om een klacht te verhelpen. Is vet veel werk, dus dat betekent dat ik de hele dag kan wegstrepen.
Iedereen vind dat ze wel redenen hebben om niet te kunnen, dus iedereen moet omdat er anders niemand staat. Van de 3 zaterdag die ik nog heb zijn er nu dus nog twee over, geen discussie mogelijk. Godverdomme!
lame is dat, en tussen door een dag vrij nemen is geen optie?
Lekker uitgerust en best wel goed eigenlijk...en ook nog nuchter.
...en ook nog nuchter.
dat zal vast niet lang meer duren...hoeveel halve liters heb je sinds die post al op?
zweterig van het hardlopen
Unabomber wrote:...en ook nog nuchter.
dat zal vast niet lang meer duren...hoeveel halve liters heb je sinds die post al op?
Ik ben nu aan de eerste bezig en die is nu half leeg.
Posts [ 2,451 to 2,475 of 2,868 ]