Re: Ik vind..
oh hey, jah una je hebt echt wel veel iggy pop plaatjes. Volgens mij wel meer dan die kerel van wie je die andere foto's poste.
You are not logged in. Please login or register.
oh hey, jah una je hebt echt wel veel iggy pop plaatjes. Volgens mij wel meer dan die kerel van wie je die andere foto's poste.
Iggy ziet er lekker half/half uit op die foto op dat "I Need More" boek met zijn blond haar
Cool.

Dat armpje ![]()
Van wie is die hand denken jullie. Lijkt een moeilijke vraag maar als je Iggy een beetje kent in die periode moet je dat weten.
nou, verlicht ons..
Ik dacht dat jij zo goed was in Popquiz toestanden? Kom op man, deze is makkelijk! Diana weet het vast wel, toch?
Ik dacht dat jij zo goed was in Popquiz toestanden?
Nee PUBquiz, daar ben ik goed in. Een quiz gehouden in een pub
Al weet je vast wel alle ins en outs van the pussycat dolls.
Iemand die het al weet? Denk aan Iggy Pop 1977 - "The Idiot", "Lust For Life", Berlijn...
Ik dacht dat jij zo goed was in Popquiz toestanden? Kom op man, deze is makkelijk! Diana weet het vast wel, toch?
David Bowie
(mocht ik het mis hebben, gok ik op Lou Reed, ondanks gebrek aan zwarte nagellak...)
Jij weet! ![]()

En hier met Lou Reed, met inderdaad zwarte nagellak :')

Man, wat is die Bowie daar een papzak!
Jij weet!
Hier met beiden:
Heb een van die foto's wel eens gebruikt in een collageposter, vandaar dat ik 't wist ![]()
kut ik wist hem ook!! te laat
Man, wat is die Bowie daar een papzak!
PAPZAK - dik persoon -dikkerd -dikzak -Persoonsbenamingen -vetzak -meikever -forse dikkerd
Eh, je bedoelt dat ie DIK is of wat????
Haha
Sarcasme detector kapot? ![]()
Fucking hell, zijn dat Nitro zn zusjes ofzo?

Geblondeerd haar, opgemaakt en lippenstift op. Heerlijk :')
Het gaat steeds verder met je... Iggy heeft niet eens siliconen tieten!
Check de foto's op de hyves van deze gast dan! http://darknightwitch.hyves.nl/ Ik vind ze wel cool eigenlijk.
Wat een idioten allemaal
ik vind het super cool dat David Bowie Horner syndroom heeft ![]()
en ik vind het super grappig dat m'n broertje dit weekend op een familie feest dronken was (15 jaar) ![]()
Ik vind 15 een mooie leeftijd om lekker dronken te worden.
Check de foto's op de hyves van deze gast dan! http://darknightwitch.hyves.nl/ Ik vind ze wel cool eigenlijk.
Dat dit kan in Nederland
Waarom niet? Ik vind het geweldig hoe die gast uitziet. Hij gaat ook zo op stap. Vind ik wel lef hebben want niet iedereen zal er zo over denken als mij. Ik denk dat je toch regelmatig wat probleempjes en vieze blikken krijgt als je er zo bijloopt. Sommige eikels kunnen daar niet tegen he.

Doet me denken aan een verhaal van mijn whiskyvriend. Die kwam vroeger in een cafe waar nogal ruige figuren kwamen. En daar kwam ook regelmatig een vent die als vrouw gekleed was. Hij vond het prachtig dat die vent de balls had om daar gewoon zo binnen te komen in zijn eentje tussen al die figuren.
Posts [ 9,826 to 9,850 of 10,594 ]