Re: Gadgets

wat moet je met een mp3 speler met 80G ???!
Zelfs 60 gig is nog veel. Net of jij dat allemaal luistert wanneer je dat ding ophebt. En maar scrollen door de mappen naar dat ene nummer. Sjonge overkill zeg. Dood aan gadgets.

...the shape of loungecore to come www.goodfeather.tk

een camera die raw kan schieten voor die prijs ken ik niet. koop gewoon een goede canon spiegelreflex, dan kan je spelen met lenzen..
ik heb trouwens de chuck norris onder de fototoestellen (zoek zelf maar op welke )

80gig is een mooie grootte, dan kan je je complete mp3 speler als muziek backup gebruiken en ik heb nu vaak dat ik zin heb om een nummer te lusiteren die ik neit bij me heb.. wat fokking irritant is!!

iemand een goede en goedkope variant op een ambi light? wil er een maar vind hem veeeels te duur

there was an innocent time before myspace, youtube, and when punk rock wasn't mostly about wearing black, tight jeans, and screaming about cutting yourself...

john wrote:

een camera die raw kan schieten voor die prijs ken ik niet. koop gewoon een goede canon spiegelreflex, dan kan je spelen met lenzen..

Dat gaat dan weer te ver. Ik wil niet met lenzen wisselen, ik wil een camera die out of the box nette foto's schiet. Ik wil graag RAW omdat ik nabewerking leuker vind dan het foto's maken opzich.

john wrote:

iemand een goede en goedkope variant op een ambi light? wil er een maar vind hem veeeels te duur

RGB Leds met een controller.

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

heb er net even naar gezocht, maar zelf maken schijnt toch wel een stuk lastiger te zijn dan ik van tevoren had gedacht.
Voor je pc is het goed te doen omdat je dan makkelijker met software kan werken dan vanuit je tv waar de beelden meer vastgelegd zijn

Onderschriften zijn voor mietjes

Mijn Ipod heeft de capaciteit van 80gb en ik gebruik 50gb voor muziek. Dus ik ben wel blij dat ik zoveel opslagruimte heb met mijn Ipod.

Van Tele2 krijg ik om t jaar een nieuwe telefoon, ik heb er verder geen verstand van (als t kan bellen en smsen vind ik t al prima), maar ik vind hem er wel aardig uit zien.

http://www.bloggersbase.com/images/uploaded/original/9bb0159ca5dfea03451b804f6beff11e2d9e1ec2.jpeg

Guilty of being tight!

Inderdaad wel een mooi ding.. ik zit inmiddels druk uit te zoeken hoe ik mn huis ga inrichten qua gadgets, netwerkverbindingen e.d... mooi puzzel werk big_smile modem hier, swich daar, die draadloos, de ander bekabeld..

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

werkt er weleens iemand met een arduino?

vanavond krijg ik er les in.. ben benieuwd big_smile

there was an innocent time before myspace, youtube, and when punk rock wasn't mostly about wearing black, tight jeans, and screaming about cutting yourself...

Heb het ff gegoogled, zag veel printplaten en heb de boel snel weer weggeklikt! smile Nee dus.

Ik heb op school wel eens moeten werken met een arduino, totaal niet mijn ding. Maar je kan er wel hele leuke dingen mee.

"Geniet nooit met mate"

Hertog-J(oh)an wrote:

Inderdaad wel een mooi ding.. ik zit inmiddels druk uit te zoeken hoe ik mn huis ga inrichten qua gadgets, netwerkverbindingen e.d... mooi puzzel werk big_smile modem hier, swich daar, die draadloos, de ander bekabeld..

Als ik jou was zou ik eens kijken naar DLAN. Dat is LAN over lichtnet. Op die manier heb je minder de nadelen van wireless en ook geen kabels liggen.

Proud Mammoet of  (  Tons of Fun  )
Hell is full of musical amateurs: music is the brandy of the damned.

smile Mijn werk levert kabeldistributie systemen (wandgoten ed) en wij moeten scheidingswanden aanbrengen om 230V en data gescheiden te houden.. ik ga het niet over 1 kabel verdelen, dat is me veel te instabiel. Ik wil een ranzig snel 1000mbit netwerk, met de mogelijkheid voor draadloos voor laptop en een Squeezebox in de badkamer.

Bovendien lijkt het me erg lastig om een data signaal uit te sturen over meerdere groepen.. maar het kan zijn dat ik daarin iets over het hoofd zie.

Zo lang het binnen dezelfde fase zit kan het ook tussen verschillende groepen. De snelheid is idd wel erg beperkt dus misschien is het idd niet zo handig voor je. Ik heb zelf van de meterkast naar de kamer een DLAN liggen, maar ik heb de snelheid nog niet getest. In ons vorige appartement moest het zo'n 25 meter overbruggen en dat haalde dan ook max maar 30mbit terwijl de set theoretisch (praktisch niet haalbaar) 200 mbit aan moet kunnen.

30mbit is lang niet genoeg. Ik moet over 2 verdiepingen 1080p kunnen streamen.

n00bs

...

dat was 30 mbit door een magazijn waar op dezelfde kabel veel storing zat. Op dit moment in een normaal woonhuis gaat het wel flink wat harder. Het kan zeker wel 1080p aan, alleen is dat wel afhankelijk van hoeveel storing je op die lijn hebt.

vandaal2 wrote:

n00bs

En neem aan dat je nerds bedoelt? n00b!

Maareh, die storing is juist wat ik vermijd door de boel netjes te bedraden. Direct als we de sleutel hebben frees ik een shitload aan buis in mn muren, en krijgt elke kamer in huis coax en UTP. Nooit meer gezeur.

Hertog-J(oh)an wrote:
vandaal2 wrote:

n00bs

En neem aan dat je nerds bedoelt? n00b!

precies om deze reactie dus...

...

Hertog-J(oh)an wrote:

Maareh, die storing is juist wat ik vermijd door de boel netjes te bedraden. Direct als we de sleutel hebben frees ik een shitload aan buis in mn muren, en krijgt elke kamer in huis coax en UTP. Nooit meer gezeur.

Verstandig ja, al moet ik zeggen dat het lichnet als een zonnetje werkt.

Zit nu te fromelen met mijn xbox draadloos hij ziet het signaal wel maar kan niet verbinden.
Hij krijgt waarschijnlijk geen ip van mijn router.
Vrijdag ff uitzoeken want ik wil graag weer Modern Warfare 2 doen haha.

Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa : "You have a wooden leg. Does that make you a table?"

COAX????????????? Zo 1998. Glasvezel is de bom mannen, glasvezel....

The King of Kings

jezus gast.. kan jij nog wat positiefs tikke of wat? wat een kut leven moet jij hebben

Hij is een wout.. daar heb je t al. Met je LTS diplomaatje een beetje achter de irritante mocro's aanzitten de hele dag.

Guilty of being tight!

En niet te vergeten onschuldige burgers irriteren!

...

LTS diploma...??? Beetje hooggegrepen voor mij. ITO is het hoogste wat ik heb gehaald, maar heb daar mn diploma niet voor gehaald omdat ik kleurenblind ben.

Ondertussen doe ik het best aardig moet ik zeggen...onschuldige burgers irriteren doe ik allang niet meer. Maar wouten zijn kut...laffe honden, die niks beters te doen hebben dan alleen maar bekeuringen uitschrijven. Misschien moet je eens niet zo kortzichtig en bekrompen denken, maar goed...dat is aan de meeste van jullie hier toch niet echt besteed. De uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Maar COAX blijft 1998, dat is niet negatief maar gewoon de fucking REALITEIT.

The King of Kings