Re: Films

Gisteren Hancock gekeken en ik vond hem toch wel erg leuk moet ik zeggen

Eensch

Ik heb hancock halverwege uitgezet omdat ik hem zo ontzettend ruk vond.

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

Ik vond hem wel oke, lekkere weg kijk film..

Guilty of being tight!

de beste is nog steeds...

Arno wrote:

Van de rest wat genoemd is heb ik alleen What We Do Is Secret niet gezien. Net even opgezocht en ik ben wel benieuwd. The Germs vind ik vrij ok.

Een paar dagen geleden gezien. mwoaah.. wel heel erg cliché als je mij vraagt...

Stockbrokers ain't no heroes!

31

Gisteren Blue Velvet gezien. Heel anders dan Mulholland Drive. Maar wel goed, al vond ik het iets minder betoverend(dat klinkt wel gay eigenlijk).
Binnenkort even Ereaserhead op de kop tikken!

Sterker door Strijd

Net Defiance gekeken, een indrukwekkende film

Guilty of being tight!

Toughshitmickey wrote:

de beste is nog steeds...

haha echt wel tongue beste film van 2008 tongue

"Geniet nooit met mate"

34

kung_fu wrote:

Ja is hij goed te doen? Ik verbaas mij altijd weer over het bedroevende niveau van de historische correcrheid maar te zweigen.
Een holocaust film moet minstens indruk wekken, niet amuseren. Hoe doet ie dat?

Sterker door Strijd

JFK wrote:
kung_fu wrote:

Ja is hij goed te doen? Ik verbaas mij altijd weer over het bedroevende niveau van de historische correcrheid maar te zweigen.
Een holocaust film moet minstens indruk wekken, niet amuseren. Hoe doet ie dat?

Ik was echt geraakt door die film, dat heb ik niet vaak. Ze hebben t zeer realistisch gefilmd, maar buiten dat, het gehele verhaal vind ik mooi. Op t laatst vd film laten ze ook zien wie, en hoeveel t overleefd hebben en je krijgt jaren 40 fotos van de leiders te zien etc, en dat doet je zeer beseffen dat t niet zomaar n verhaal is..

Guilty of being tight!

99 francs gezien.. die is  vet!

Onderschriften zijn voor mietjes

Ben nu The Hunt For Gollum ah downloaden. Ik heb geen idee waar hij over gaat, maar t klinkt aardig LOTR-achtig!

Guilty of being tight!

gister de nieuwe star trek gezien!!!
top film!

Sometimes the most positive thing you can be in a boring society is absolutely negative

Zondag was er een voorpremiere van Startrek in de bios waar ik Wolverine ging kijken.. er waren daadwerkelijk lui met ST pakjes aan, en iedereen kreeg blauwe drankjes lol

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

kung_fu wrote:

Ben nu The Hunt For Gollum ah downloaden. Ik heb geen idee waar hij over gaat, maar t klinkt aardig LOTR-achtig!

Hoezo downloaden? je ken hem gewoon online bekijken:
http://thehuntforgollum.s3.amazonaws.co … ilm-hd.htm

Last edited by paat (07-05-2009 10:24:05)

"Geniet nooit met mate"

Maar dat is lang niet zo vet als in de huiskamer op je normale tv met beter geluid enzo.

Last edited by Hertog-J(oh)an (07-05-2009 10:34:34)

nja, heb een 22# breedbeeld monitor aan m'n laptop hangen, en flinke surround sound set. Dus bij mij is online kijken best een goede optie wink

"Geniet nooit met mate"

paat wrote:
kung_fu wrote:

Ik ga meestal naar torrentz, en download de nieuwste films. Ik was niet specifiek op zoek naar deze film. Heb hem overigens na 2 min uitgezet, toen ik las dat dit een film was die in dezelfde contex als LOTR afspeelt, maar gemaakt is door fan-boys, voor fan-boys. Het is dus geen officieel verhaal/film, en de hoofdpersonen worden door andere acteurs gespeeld, erg irritant als je t mij vraagt.

Guilty of being tight!

Budha collapsed out of shame.. gewoon kijken!

some people tell me that i need help, some people can fuck off and go to hell!
Ik ben tegenstrijd, jij bent tegenstrijd, wij zijn tegenstrijd...

paat wrote:
kung_fu wrote:

Net ff online gekeken.
Moet er niet teveel van voorstellen, duurt ook maar iets van een uur ofzo. Maar als je nagaat dat het door een paar fan-boys is gemaakt, op vrijwillige basis, is het zo slecht nog niet.

Grappig is wel, dat de behind the scenes bijna langer duurt dat de film zelf tongue

"Geniet nooit met mate"

Gisteren The Devil´s Tomb gekeken met ´onze´ eigen Henry `Black Flack` Rollins in de rol van duivel bestrijdende priester. Ik vond t maar een ruk film die ws (ondanks de relatief goede acteurs, oa: Cuba Gooding Jr) meteen de videotheek inbelandt..

Guilty of being tight!

in een van zijn spoken words beschrijft henry rollins ook wel zijn auditie voor die film. Hij beseft ook heel erg goed, dat die totaal geen acteur is en totaal sukt. Maar hey, het is werk en hij neemt graag werk aan. Maar hij vertelt het sowieso leuk.

Ik weet niet of je het kent, maar zekers aan te raden Henry Rollins spoken words. Aanrader.
Voorproefje:
Henry Rollins vs. Iggy Pop

...the shape of loungecore to come www.goodfeather.tk

hahaha nice big_smile

"Geniet nooit met mate"

Ik heb gisteren ook nog "Mega Shark vs. Giant Octopus" gezien. Echt een heerlijke film om bij te blowen!

Guilty of being tight!

Heb zojuist de 6 delige docu serie "The Atheism Tapes" vd BBC gedownload. Waarin in elk deel een wetenschapper of filosoof etc. zijn visie op het geloof geeft in bepaalde contexten. Deel één gaat uiteraard over George W. Bush en zijn kruistocht..

Guilty of being tight!