Re: Una´s vieze hoekje (NSFW !!)

una voortaan kan je gebruikte slipjes en wellicht sokjes gewoon kopen hoor:

Hoewel er bij iedere lingeriewinkel of textielboer wel een bordje hangt dat gedragen ondergoed niet kan worden geruild, blijkt niet iedere winkel zich daaraan te houden. De zender NBC heeft onderzoek gedaan naar de hygiëne van de ondergoedverkopers, met een schokkende ontdekking. Ondanks dat het onderzoek in de Verenigde Staten is gehouden, is er weinig fantasie voor nodig dat ook in ons land gebruikt ondergoed wordt aangeboden.

De verslaggevers reisden voor hun onderzoek af naar de Amerikaanse staat New Jersey, waar ze bij verschillende lingeriezaken duur ondergoed kochten. Na aankoop werden alle prijskaartjes verwijderd en de slipjes gemerkt met een merkstift. Daarnaast werden er met behulp van babyolie vieze vlekken op gemaakt.

Een week later ging men terug naar de winkels waar de lingerie werd aangeschaft. Ondanks alle verwijderde prijskaartjes en de vlekken, werd het ondergoed bij alle acht winkels zonder pardon retour genomen en werd het volledige bedrag teruggegeven. Sterker nog, de meeste slipjes werden direct voorzien van een nieuw prijskaartje en teruggehangen in het kledingrek

...the shape of loungecore to come www.goodfeather.tk

Ik vind dit een interessant artikel.

http://www.punksquad.nl/plaatjes/upload/XwiTrPmo.jpg

http://www.punksquad.nl/plaatjes/upload/uguzZzg3.jpg

http://www.punksquad.nl/plaatjes/upload/hOrvYxR.jpg

Je zou het maar hebben; brede heupen, borsten, geen Adamsappel en er uitzien als een chick (ze is dan wel niet de allerknapste) maar dan wel een piemel hebben. Half jongen/half man en niet weten of je nou op jongens of meisjes valt.

zou je haar willen doen?

Guilty of being tight!

Veel te veel tekst

...

655

vandaal2 wrote:

Veel te veel tekst

idem

maar anyway Una zou haar volgens mij wel doen, ze heeft het beste van de twee geslachten dus je moet haar hebben.

656

Ik haakte ook af bij de lap tekst.

Sterker door Strijd

Nitro wrote:
vandaal2 wrote:

Veel te veel tekst

Mietje!

Maar anyway Una zou haar volgens mij wel doen, ze heeft het beste van de twee geslachten dus je moet haar hebben.

In principe moet ze te doen zijn ja. Ze is vrouwelijker dan een shemale.

en deze 656

some people tell me that i need help, some people can fuck off and go to hell!
Ik ben tegenstrijd, jij bent tegenstrijd, wij zijn tegenstrijd...

kung_fu wrote:

zou je haar willen doen?

Jij?

Stel je voor dat je net als haar bent maar dan andersom. Je kijkt in de spiegel en je ziet kung_fu, je ziet uit als een vent, maar in je broek zit een kutje. De gedachte dat een kerel zijn pik in je steekt moet je van kotsen, maar het is ook moeilijk een chick te scoren als man terwijl je zelf een kutje hebt. En dat is wat die meid dus zegt. Het is geen man, het is geen vrouw, hij valt niet op vrouwen en ze valt niet op mannen. Stel je voor dat je dat probleem hebt. Dat los je niet op met een tray Schultenbrau!

Ze doet me trouwens denken aan een chick die ik op DVD heb. Monica. Ook net een meid, uiterlijk, bewegingen en alles. 
Alleen ze heeft een piemel. En wat Hertog dan zegt, zo van heel simpel dat is gewoon "Een man met tieten"

Naah, dat vind ik dan onzin.

660

Ik vind dit hele betoog dan onzin.

Sterker door Strijd

Die lui zijn gewoon kerels met tieten.

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

En waarom dan brede heupen en geen adamsappel?

Er is hier iets niet helemaal lekker gegaan met de genen. Ik bedoel natuurlijk jouw favoriete shemales smile

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

Nou dan. Wel erg gemakkelijk dan om het "een man met borsten" te noemen. Ik bedoel jij hebt toch ook borsten.

Absoluut! Maar ik heb ook een piemel, dus kleed en gedraag ik me niet als een vrouw.

http://s998.photobucket.com/albums/af104/DLetang/SHEMALE2copy.jpg

Je wil het Una! Ik weet het!

...

Deed me aan Paat denken op één of ander manier

Guilty of being tight!

http://www.punksquad.nl/plaatjes/upload/ZZYSCM5m.jpg

LOL, precies zo'n riem heb ik ook jaren omgehad. In 1996 of 1997 gekocht tijdens een concert van Goddes Of Desire voor 100 gulden. Heb jaren lang zo rondgelopen; helemaal in het zwart, kogelriem, polsbandjes, ringen, zwart/wit Black Metal bandshirtjes aan, lang haar, snor en sikje; Black Metal stijl. Riem werd in beslag genomen, samen met mijn mes, door de politie in 2003, "Verboden wapenonderdelen" zei die mafkees tegen me. De dag erna meteen een nieuwe besteld, precies dezelfde. Die heb ik vorig jaar weg gegeven aan zo'n 20 jarig Motorhead gastje. Die vond hem wel vet. Kogelriemen en polsbandjes en bandshirts en zo dat hoeft voor mij niet meer. Ben ik te oud voor.

Op pagina 20;

Unabomber wrote:

Laisa Lins bijvoorbeeld. Die heeft best een leuk snoetje vind ik

http://www.punksquad.nl/plaatjes/upload/nQplLIpp.jpg

yikes Eh... kan ik die woorden nog terug nemen? The fuck dude, the fuck???

Zo ziet ie er waarschijnlijk 's morgens vroeg uit als je er naast wakker wordt. Maar op de meeste foto's heeft ie toch wel een leuk kopje.

Last edited by Unabomber (20-03-2010 03:53:21)

hij lijkt op dat gehandicapte wijf dat een tijdje gevolgd werd door man bijt hond.

http://94.100.115.198/860800001-860850000/860845301-860845400/860845352_5_MY1S.jpeg

Guilty of being tight!

Haha, ik vond dr al een bekende kop hebben!:D
Volgens mij is het dezelfde.
Lekker schilderijtjes verkopen.

suck another guinness down to the bone

Hertog-J(oh)an wrote:

Door zulke opmerkingen wordt dit "probleem" inderdaad nog niet geaccepteerd in de maatschappij
Als je nu gewoon even het artikel leest, en met een normale reactie komt
of in ieder geval mag je je mening van mij wat beter onderbouwen

Eensch

Dat artikel over Maya? Dat was hun allemaal teveel tekst. (Het zijn inderdaad BIJNA 2 pagina's!!!) Geen wonder dat ze allemaal nog op school zitten. :') Niet willen lezen, niks weten maar ondertussen wel onzin roepen. Hoe was het ook alweer van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt?

Miriam Rivera;

"Miriam told Sun reporter Emily Smith she was born in Mexico and wanted to be a girl by age four. She said while her three brothers liked baseball, Miriam preferred Barbie dolls. Miriam says strangers assumed she was a girl:

They used to come to my mother and say, "Oh you have a beautiful daughter," and my mother used to say "That's my son," and I used to get angry."

Als je op je 4e al weet dat je liever een meisje bent, op je 11e met hormonen begint en op je 13e als meisje naar school gaat is er meer aan de hand.

The Jester wrote:
Hertog-J(oh)an wrote:

Door zulke opmerkingen wordt dit "probleem" inderdaad nog niet geaccepteerd in de maatschappij

Ik had het niet over dat artikel (zoals ik in de post daaronder ook al zei) maar over Una's "reguliere" shemales. En uiteraard enkel om om ome U. te stangen wink

675

Hertog-J(oh)an wrote:
The Jester wrote:
Hertog-J(oh)an wrote:

Ik had het niet over dat artikel (zoals ik in de post daaronder ook al zei) maar over Una's "reguliere" shemales. En uiteraard enkel om om ome U. te stangen wink

Jammer deze vorm van zelfrelativisme.

Sterker door Strijd