Re: Welke concerten staan er op je agenda?
mijn planning trouwens:
21-02 AFB
15-04 The Unseen/Antidote
19-04 Outbreak/Bane/Comeback Kid
24-04 Living End
En waarschijnlijk tussendoor nog wat kleine showtjes
You are not logged in. Please login or register.
mijn planning trouwens:
21-02 AFB
15-04 The Unseen/Antidote
19-04 Outbreak/Bane/Comeback Kid
24-04 Living End
En waarschijnlijk tussendoor nog wat kleine showtjes
Hoe kun je This Is Hell gay vinden, maar Comeback Kid wel goed? Het lijkt zoveel op elkaar en TIH is imo beter.
ja inderdaad, begrijp ik ook niet.
Living end kaartje in de pocket.
Roel, kzie je aan de bar !
Nitro wrote:Hoe kun je This Is Hell gay vinden, maar Comeback Kid wel goed? Het lijkt zoveel op elkaar en TIH is imo beter.
ja inderdaad, begrijp ik ook niet.
Wie zegt dat ik CBK niet gay vind? Een paar jaar terug vond ik dat genre nog wel oke, maar nu heb ik t er helemaal mee gehad, ik heb er volgens mij al 1,5 jaar niet meer naar geluisterd.
nu luister ik veel naar the pussycat dolls, toch net iets mannelijkere muziek dan TIH en CBK.
wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je zelf meer gay bent geworden :S
wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je zelf meer gay bent geworden :S
*huilt en zet zn nieuwe Beyoncé cd op*
Ik haat je
GR idd, alles heb ik al zo vaak gezien. Eerst hield ik t allemaal nog wel bij, maar nu hoor ik t meestal wel van nitro of vandaal of er iets leuks komt..
Ik krijg dus net van vandaal door dat we maandag naar The Bronx gaan, bij wijze van back-up plan als ons carnavals geld op is..
kung_fu wrote:GR idd, alles heb ik al zo vaak gezien. Eerst hield ik t allemaal nog wel bij, maar nu hoor ik t meestal wel van nitro of vandaal of er iets leuks komt..
Ik krijg dus net van vandaal door dat we maandag naar The Bronx gaan, bij wijze van back-up plan als ons carnavals geld op is..
Waar spelen ze?
Als het maar een backup plan is idd, want maandag behoren we gewoon in de kroeg in Rsd te staan.
En The Bronx speelt in Tivoli
zondag in de kade, Uk Subs, Antidote, Officer Down
14-03 in leiden ollie q and the deep6
27-02 in delft wolpop (ska)
paaspop
pinkpop denk ook.. pinkpop alleen als madness komt.
ow en naar de slackers
In Lelystad??
Lelystad!! ![]()
mij om het even waar het is, als ik er maar bij ben!
Mij maakt het persoonlijk niet heel veel uit.. Maar ik denk niet dat ik mensen kan overhalen om mee te gaan naar Lelystad.. Zeker niet omdat ze regelmatig in de buurt spelen.
Mits er zaterdag nog kaarten zijn gaat Groezrock toch door! Vrijdag is er weer salaris
Klopt het dat je die dingen gewoon bij de primera kan halen? Dat is wel makkelijk!
Mits er zaterdag nog kaarten zijn gaat Groezrock toch door! Vrijdag is er weer salaris
Klopt het dat je die dingen gewoon bij de primera kan halen? Dat is wel makkelijk!
dat klopt...ja zaterdag zullen er nog wel kaarten zijn hoor HJ
Bij mij is t nog spannender, maandag komt studifinaciering pas. Dus dan kan ik pas kaarten halen..
Gast, als je te laat bent, heb je een probleem.
Nog 8 en half uur... dan is het zo ver ![]()
Gast, als je te laat bent, heb je een probleem.
haha...vorig jaar was het niet eens uitverkocht.
Maar toch, better safe than sorry!
Nitro wrote:Gast, als je te laat bent, heb je een probleem.
haha...vorig jaar was het niet eens uitverkocht.
Maar 2007, 2006 en 2005 wel!
6 maart , venerea in sneek bolwerk. Iets voor de DTN'ers ?
toen was het ook nog leuk (geprijst)
Posts [ 26 to 50 of 933 ]