Re: Wat draai je nu (deel 2)
Undeclinable Ambuscade - Bully Proof
You are not logged in. Please login or register.
"I Got A Right" van de "Hippodrome, Paris 1977" CD
"Ladies and gentlemen, Iggy Pop, Godfather!" gilt er vantevoren iemand in de microfoon :')
Heerlijk keihard piepende en fluitende speakers op deze CD trouwens. Het is geen officiele live CD dus ze klinkt ook lekker verrot maar dat maakt ze alleen maar beter.
Last edited by Unabomber (10-03-2010 13:01:46)
je bent behoorlijk aan het het undeclinablen de laatste tijd of niet?
ja ik heb altijd van die fasen dat ik een bepaalde band helemaal grijs draai. Ik baal er ook nog zo van dat ik niet naar die show kon vanwege de kut sneeuw
Teenage Bottlerocket - Skate Or Die
Angels & Airwaves - It Hurts (live)
Strongarm
Fc Five - Generations
Het debuut album van Mountain Man, kan niet wachten tot mn vinyl binnen is!
Integrity
onder het mom van.. vroegah was alles beter
Enter Shikari - Step Up (Live)
Het debuut album van Mountain Man, kan niet wachten tot mn vinyl binnen is!
doet nitro opeens ook aan vinyl?
Damned - She
ff een cdtje van Pulley opgezet: Together Again For The First Time
The Carrier - Memoirs
solo album van Josh Freese
Wat dacht jij dan? Alleen aan PVC, latex, leer en rubber?
ja ik moet wel, want er komen steeds meer platen alleen op vinyl uit.
Goh, in mijn tijd was dat andersom :') Alleen was het toen iets moeilijker aangezien de CD spelers toen een stuk duurder waren dan nu en bovendien niet op mijn stereotoren pasten want dat ding was van voor de CD tijd. Dus ik heb toen eerst een nieuwe toren van 2500 gulden moeten kopen voordat ik mijn eerste CD's kon kopen van 40 gulden per stuk terwijl ik de LP's van 25 gulden gewend was. Toen was je ouderwets als je nog LP's kocht, nu ben je cool als je vinyl koopt i.p.v. CD's.
Last edited by Unabomber (10-03-2010 18:45:48)
nu ben je cool als je vinyl koopt i.p.v. CD's.
dat is zeker zo. ik heb een tijdje geprobeerd om een vinyl collectie aan te leggen, maar ik ben op 20 blijven steken. Nu ruil ik zo nu en dan een lptje of 7" voor een cd met voornamelijk vandaal, zodat ik van die LPs af kom. Ik kan ze nergens opbergen en het is irritant en n gedoe om te draaien. Wel moet ik toegeven dat de hoezen er vetter uitzien dan zo'n klein cd boekje, en gekeurd vinyl is natuurlijk erg vet.
Ik heb nu ook liever CD's. LP's zijn wel leuk om er bij te hebben als je CD al hebt. De hoezen zijn inderdaad mooier. Ik heb gisteren nog een hele stapel Iron Maiden LP's en 12" singles die ik ooit van mijn vriendin "Rulke" gekregen heb zitten bekijken. En LP's ruiken ook lekker :')
Johnny Cash - Brigde Over Troubled Water
wat een geniaal heerlijke, en vooral mooie cover. M'n ouders draaide dat nummer vroeger altijd...was hun nummertje.
(natuurlijk wel de originele versie)
The Carrier live video...godenband!
Posts [ 12,676 to 12,700 of 14,077 ]