Re: Ik ben nog wakker/ik sta op

hey, dat is geen 0:00!

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

877

ja ik ben stout geweest gisteren sad

Gisteravond half 6 mijn bed ingekropen, net 11 uur opgestaan. 17,5 uur! :')

879

damn..zo lang kan ik echt nooit slapen! Ook niet als ik een nacht heb doorgetrokken en 34 uur wakker ben ofzo

"Geniet nooit met mate"

de 12 uur haal ik ook wel eens, als ik echt naar de klote was, zoals na een fetival ofzo. Maar volgens mij word je half hersendood al je 17,5 uur slaapt.

Guilty of being tight!

En ook half hersendood als je een maand lang aan 1 stuk zuipt.. dan blijft er niet veel hersenactiviteit over big_smile

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

Net gegeten en ik denk dat ik nu even een avond dutje ga doen :') En dan zie ik wel hoe laat ik weer opsta.

Net om 8 uur dus :') 17,5 uur geslapen, 6 uur wakker geweest en weer 12 uur geslapen. 29,5 van de 35,5 uur in mijn nest gelegen :') Maar daardoor wel weinig gedronken de laatste dagen.

ik ben er net uit, lag er om 3 uur in

...

Unabomber wrote:

Net om 8 uur dus :') 17,5 uur geslapen, 6 uur wakker geweest en weer 12 uur geslapen. 29,5 van de 35,5 uur in mijn nest gelegen :') Maar daardoor wel weinig gedronken de laatste dagen.

je lichaam zal t wel nodig hebben gehad.

Guilty of being tight!

pff...om 4 uur al op. Nu net weer thuis. Misschien zo maar even verder slapen.

...the shape of loungecore to come www.goodfeather.tk

ik wilde weer een krantenwijk grapje maken, maar ik besefte me net op tijd dat ik dat een paar maanden terug ook al deed.

Guilty of being tight!

Vanochtend om kwart over 8 aan het ontbijt, en inmiddels weer 2 uur scriptie kloppen.

889

Net uit mijn bed gekomen, nadat ik in een coma heb gelegen.

door deze post ontdoe ik het palindroom van 888 posts in dit topic

Guilty of being tight!

Nitro wrote:

Net uit mijn bed gekomen, nadat ik in een coma heb gelegen.

Heb je mijn 17,5 uur verbeterd? big_smile

892

Toen niet, maar er waren tijden dat ik ook makkelijk 18uur op mijn bed kon liggen.

Alweer een half uur op, ruim voor half 8 was ik wakker. Ik snap er niks van! In het weekend altijd supervroeg wakker ..

Ik moet eigenlijk ook naar bed nu, want ik zit hier nu wel Kanon te tanken uit de fles als een malle maar ik heb geen zin om pas weer om 21 uur vanavond wakker te worden of zo, want ik wil nog op stap gaan.

Ik ga niet op stap, ik ga op zwem !
Flipper