Re: wat doe je na deze post?
verder posten?
You are not logged in. Please login or register.
verder posten?
weg
slapen
Slapen, want dat heb ik dinsdagmiddag voor het laatst gedaan van 16.30 - 24.00. Ik ben 31 uur wakker nu. Voel me -> :brak:
Maar eerst nog snel een biertje! :beer:
Ben verdomme te laat op mijn werk, gisteren een pokertournooi wat uitgelopen.
Dus keb nog een hele werkdag voor me terwijl iedereen zich klaarmaakt om naar Lowlands te gaan :(
eten en werken
Ben ik weer! :D Weer helemaal uitgerust. Hierna ga ik eten en koffie drinken, de krant lezen en het cryptogram proberen op te lossen. En daarna wachten op de postbode. Ik verwacht namelijk weer 2 CD's vandaag. :D
fietsen ... of misschien eerst nog wat posten.. of iets heel anders.. iig nog een slokje nemen
nog even posten misschien en m`n peukje oproken en dan naar huis fietsen
Op donderdag 18 augustus 2005 om 14:01 uur schreef Unabomber:
Ben ik weer! :D Weer helemaal uitgerust. Hierna ga ik eten en koffie drinken, de krant lezen en het cryptogram proberen op te lossen. En daarna wachten op de postbode. Ik verwacht namelijk weer 2 CD's vandaag. :D
ik ben blij dat ik bij jou niet hoef rond te brengen, ik moet zo onderhand een apart vak voor je hebben aangemaakt met al die paketjes :D
yes nog 3 kwartiertjes, en dan kan ik weer naar huis fietsen. vanavond een pooltournooi
verder posten denk ik..
gitaar gaan spelen
condoleren :( ik doe niet altijd leuke dingen na een post zetten
popcorn vreten!
jointje roken
naar de kroeg
Jajajaja, daar mag jij nog niet eens naar binnen man...jij gaat op de bank bij je moeder een bakje chips eten en daarna naar bed, homofiel!!
slapen
Op zaterdag 20 augustus 2005 om 23:11 uur schreef HopeNeverDies:
Jajajaja, daar mag jij nog niet eens naar binnen man...jij gaat op de bank bij je moeder een bakje chips eten en daarna naar bed, homofiel!!
praat je nou weer tegen jezelf? Ga maar vast een nieuwe naam verzinnen :lol:
naar de kroeg.. als ik mn pilske op heb..
Op zaterdag 20 augustus 2005 om 23:11 uur schreef HopeNeverDies:
ik ben gelukkig op de leeftijd dat ik niet raar aangekeken wordt omdat ik 25 jaar ouder ben als de rest (en nog steeds het meest kinderachtig) als ik de kroeg binnen loop
een kroeg is toch voor iedereen?
ik ga maar es slapen denk ik
ik ook
Posts [ 26 to 50 of 7,367 ]