Re: A of B
GAY!
Een vrouw met een plastuit, handig of ranzig?
You are not logged in. Please login or register.
GAY!
GAY!
Handig, zo kan ze beter in je mond mikken. Heb daar nog mooie filmpjes over van vrouwen die trechters of afgeknipte plastic flessen gebruiken om bij de man in de mond te pissen.
GAY!
Handig, zo kan ze beter in je mond mikken. Heb daar nog mooie filmpjes over van vrouwen die trechters of afgeknipte plastic flessen gebruiken om bij de man in de mond te pissen.
Goh wat zouden die 'mooi' zijn ja, maar anyways wat wordt je nieuwe A/B?
b!
dumpert of flabber
Dumpert,
flabber was vroeger wel leuk maar toen gingen ze naar die nieuwe layout en toen was het kut.
Twitter of Facebook ?
Facebook! De functionaliteit van Twitter en meer.
vaste telefoonlijn.. ja of nee?
Nee, overbodig alleen moeders en oma's hebben nog zo'n ding in huis.
als je je pc opstart, wat dan eerst: e-mail of punksquad?
e-mail, klik mail en internet tegelijkertijd aan, maar mail is altijd net sneller opgestart
Horloge, of geen horloge
Horloge! Doet me er aan denken dat ik de mijne nog moet opsturen voor een nieuw bandje...
banaan, half groen of half bruin?
half groen, ik haat die bruine zachte jam achtge plekken in mn banaan.
Pennywise of Ignite?
Ignite natuurlijk!
snel of langzaam fietsen?
langzaam dan kan ik rustig een peukie opsteken enzo
bier of tieten
Haha
Doe dan maar strength.
WC of doucheputje schoonmaken?
wc, liever poep dan die ranzige haren
Geïnspireerd door de ska die voorbij komt op mn shuffle; Less Than Jake of Mad Caddies?
Mad Caddies, daar ken ik nog wat van
Heel Kilo of Hele Kilo?
Een hele kilo.
Modern warfare 2 of bad company 2?
(vandaal2 meende dat het strenght is namelijk en ik ben blij dat je het met mij eens bent.)
Modern Warfare 2, die heb ik wel eens gespeeld, BC helaas niet.
in de stad winkelen of achter je pc bestellen?
Ligt aan het item. CD's DVD's en boeken in de stad, kleren in de stad, HIFI in de stad. Eenvoudige electronica online, ketsers van aanbiedingen online ![]()
bowlen of lasergamen?
vandaal2 meende dat het strenght is namelijk en ik ben blij dat je het met mij eens bent.
Dan wens ik vandaal veel succes met zn engelse toelatings toets van de zomer :')
Haha, dat denken wel meer mensen. Zie hier: http://thetruehardcore.blogspot.com/
Ik had in het begin wel eens moeite met die verkeerde wachtwoorden ![]()
Hij kwam met die site, erg goede site overigens, maar na aanleiding daarvan kregen we de discussie. Ik was een kneus omdat ik strength als wachtwoord in moest voeren en dat lukte niet. Met zo'n aftandse spelling lukt het me inderdaad niet nee.
Die site ziet er goed uit, maar ik snap alleen niet wat de bedoeling is, kan je al die cds daar bestellen? of is t een soort van punksquad?
Posts [ 2,751 to 2,775 of 2,834 ]