9,951

Re: Ik vind..

Den bosch.
20 min lopen van cs, 10 min lopen van centrum.

...the shape of loungecore to come www.goodfeather.tk

9,952

Mooiste stad van Brabant, ik vraag me alleen af of daar veel te doen is, want een echte studentenstad is het nou ook weer niet echt.

9,953

Nitro wrote:

Mooiste stad van Brabant, ik vraag me alleen af of daar veel te doen is, want een echte studentenstad is het nou ook weer niet echt.

Dat scheelt, ik ben geen student meer smile
Nee, zonder dollen. Ik feest me suf, maar moet toch werken. Dus kan het niet al te gek maken, vooral de eerste maanden niet. Dit werk en wat ze bieden is te mooi om te verprutsen.

9,954

Maar in het weekend verdient iedereen wel een biertje uiteraard. wink

9,955

Goed dat je toch nog iets gevonden hebt! Je villa komt nog wel smile

9,956

Nitro wrote:

Maar in het weekend verdient iedereen wel een biertje uiteraard. wink

In het weekend vier ik feest aan het thuisfront in Twente ! Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !

ieder weekend naar huis... met de was haha

Eensch

chennie wrote:

Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !

Hey, dat is mijn tekst!

http://www.citymarketingonline.nl/wp-content/uploads/2008/02/logostapel_pms152.jpg

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

Hertog-J(oh)an wrote:
chennie wrote:

Hey, dat is mijn tekst!

http://www.citymarketingonline.nl/wp-content/uploads/2008/02/logostapel_pms152.jpg

dat vind ik ook!

Who's Your Mama!!!!?

9,960

Hertog-J(oh)an wrote:
chennie wrote:

Hey, dat is mijn tekst!

Skandinavië en de wadden eilanden toch?

Guilty of being tight!

9,961

lol

9,962

Ik vind dat dit mn 8000ste post is

Last edited by kung_fu (10-03-2010 00:50:02)

Guilty of being tight!

Ik vind dat mooi. Let je er wel even op dat je over 8 posts een palindroom hebt?

mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet

9,964

Jup, over 6 posts is zal ik weer een mooi plaatje posten

Guilty of being tight!

Goed werk! smile

Ik vind het kut dat ik zo vaak verrast ontdek dat mn koffie steenkoud is geworden tongue

9,966

Dementie?

Guilty of being tight!

Wie weet!

Leer je koffie dan eens op een normale temperatuur te drinken..
Eerst zeuren als een bitch dat je koffie te warm is.. dan zeuren als een bitch dat je koffie te koud is ....

Onderschriften zijn voor mietjes

9,969

hahaha...

ik vind kramp kut!

Ik vind Bert kut!

9,971

Ik vind 'm eigenlijk wel grappig smile

Hertog-J(oh)an wrote:

Ik vind het kut dat mn koffie steenkoud is geworden tongue

Toen ik dat las na deze post van jou...

Hertog-J(oh)an wrote:

En ook half hersendood als je een maand lang aan 1 stuk zuipt.. dan blijft er niet veel hersenactiviteit over big_smile

dacht ik NET GOED! smile

Hoe kom je trouwens aan 1 maand? :') Met 10 jaar zou je er nog ver naast zitten.

9,973

Dat hij denkt dat je nog maar 1 maand zuipt valt te verklaren door mijn eerdere post over zn gesteldheid

kung_fu wrote:

Dementie?

Guilty of being tight!

9,974

Bovendien werkt Johan natuurlijk hard de hele dag, geeneens tijd meer om koffie te drinken. Jij hebt alleen maar de taak om zo veel mogelijk bier te zuipen, daar betalen we je immers voor.

Vandaag zit ik (net als vorig jaar) in een hotel aan mn scriptie te werken.. beter voor mekaar nu! Gewoon een thermoskan naast de computer smile