Re: Ik vind..
Den bosch.
20 min lopen van cs, 10 min lopen van centrum.
You are not logged in. Please login or register.
Den bosch.
20 min lopen van cs, 10 min lopen van centrum.
Mooiste stad van Brabant, ik vraag me alleen af of daar veel te doen is, want een echte studentenstad is het nou ook weer niet echt.
Mooiste stad van Brabant, ik vraag me alleen af of daar veel te doen is, want een echte studentenstad is het nou ook weer niet echt.
Dat scheelt, ik ben geen student meer ![]()
Nee, zonder dollen. Ik feest me suf, maar moet toch werken. Dus kan het niet al te gek maken, vooral de eerste maanden niet. Dit werk en wat ze bieden is te mooi om te verprutsen.
Maar in het weekend verdient iedereen wel een biertje uiteraard. ![]()
Goed dat je toch nog iets gevonden hebt! Je villa komt nog wel ![]()
Maar in het weekend verdient iedereen wel een biertje uiteraard.
In het weekend vier ik feest aan het thuisfront in Twente ! Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !
ieder weekend naar huis... met de was haha
Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !
Hey, dat is mijn tekst!

chennie wrote:Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !
Hey, dat is mijn tekst!
dat vind ik ook!
chennie wrote:Brabantse gemoedelijkheid, leuk en aardig, maar niets boven twente !
Hey, dat is mijn tekst!
Skandinavië en de wadden eilanden toch?
![]()
Ik vind dat dit mn 8000ste post is
Last edited by kung_fu (10-03-2010 00:50:02)
Ik vind dat mooi. Let je er wel even op dat je over 8 posts een palindroom hebt?
Jup, over 6 posts is zal ik weer een mooi plaatje posten
Goed werk! ![]()
Ik vind het kut dat ik zo vaak verrast ontdek dat mn koffie steenkoud is geworden ![]()
Dementie?
Wie weet!
Leer je koffie dan eens op een normale temperatuur te drinken..
Eerst zeuren als een bitch dat je koffie te warm is.. dan zeuren als een bitch dat je koffie te koud is ....
hahaha...
ik vind kramp kut!
Ik vind Bert kut!
Ik vind 'm eigenlijk wel grappig ![]()
Ik vind het kut dat mn koffie steenkoud is geworden
Toen ik dat las na deze post van jou...
En ook half hersendood als je een maand lang aan 1 stuk zuipt.. dan blijft er niet veel hersenactiviteit over
dacht ik NET GOED!
Hoe kom je trouwens aan 1 maand? :') Met 10 jaar zou je er nog ver naast zitten.
Dat hij denkt dat je nog maar 1 maand zuipt valt te verklaren door mijn eerdere post over zn gesteldheid
Dementie?
Bovendien werkt Johan natuurlijk hard de hele dag, geeneens tijd meer om koffie te drinken. Jij hebt alleen maar de taak om zo veel mogelijk bier te zuipen, daar betalen we je immers voor.
Vandaag zit ik (net als vorig jaar) in een hotel aan mn scriptie te werken.. beter voor mekaar nu! Gewoon een thermoskan naast de computer ![]()
Posts [ 9,951 to 9,975 of 10,594 ]