Topic: Post hier coole plaatjes/sites/filmpjes e.d.

Last edited by tappy (18-08-2004 23:41:22)
You are not logged in. Please login or register.

Last edited by tappy (18-08-2004 23:41:22)

hm hier achter m'n broers huis heb je 3 van dat soort balkons boven elkaar.. waar je niet op kunt komen :-/
Ja leuk
dan kan je in de advertentie iig wel zetten dat je een balkon hebt
is een meerwaarde
net als ongebruikte auto's levert t gewoon meer geld op.
je wilt toch ook geen afgelikte boterham?
nou als er eerst wat vies op zat dan heb ik liever wel dat ze hem even aflikken
Ja stel dat er ketshup op zat.. bah..
Ontopic:
John and John rule!
JOHN AND JOHN!
DIE RULEN

mmmmmmmmmmmm kipnuggets :sick: :sick: :sick:
Hmmm... Met een beetje curry had ik m opgegeten hoor
WTF? :| en dat lust ze niet dus klaagt ze de macdonalds aan? Ik klaag ze toch ook niet aan als er sla op mijn macchicken zit!
GATVER!!! nu at ik toch al geen mac donalds..... brrr je zal het maar tegen komen
Typisch amerikaans. Het is niet leuk om dat in je eten te vinden, maar 100.000 dollar compensatie slaat nergens op. Dan ben je puur op geld uit.
Ik geloof niet dat het echt is. Maar als ik dat in m'n eten zou vinden en ik kan er 100.000 dollar mee verdienen zou ik dat misschien ook wel doen. Zeker van zo'n groot bedrijf als MacDonalds. Of ik denk ik nu te Amerikaans en mis ik waar het echt om gaat?
Je kan geld eisen omdat je dat geld nodig hebt ter compensatie van leed dat je lijdt of geleden hebt, financieel en/of emotioneel. Ik weet niet hoe jij zou reageren op een kippenhoofd, maar dat is niet zoveel geld waard :P maar of het waar is betwijfel ik ook hoor
Misschien zou ik van schrik nooit meer durven eten. Dan ga ik dood en dan moet ik in elk geval genoeg geld hebben voor een crematie. En ik wil een hele grote crematie naar oud-Griekse tradities maar dan met een Aziatische swing eraan met een snufje klassiek-Brits. Da's wel 100.000 dollar, zeker.
tip: laat je as uitstrooien in een gebied waar nog nooit een mens voet heeft gezet (dat drijft de prijs mooi op)
mars bv
ja of een onbegaanbare jungle in bangladesh
of ur-anus
Posts [ 1 to 25 of 3,623 ]